Na mapi prosečne starosti vozila u Srbiji Agencije za bezbednost saobraćaja, građani na području Policijske uprave Novi Sad koriste vozila stara u proseku 16 godina.
Ljudi su skroz u pravu. Zasto bi vozili te nove kante Koje se stalno kvare. U zapadnoj nemackoj kupe na kredit te nove krsine pa stalno vise po ovlastenim servisima, a ovi ih klepaju po dzepu. Jaucu za dobrim starim VW vozilima, starim mercedesima I Japanskim Benzincima.
Toliko ovde ima loših lokalnih ljudi, da bi od Republike Vojvodine sam ostao Vojvodistan... I to još mali, sa malo stanovnika. I falilo bi mu resursa, pošto život nije samo proizvodnja hrane.
Ne zna se ko je gori, ovi što forsiraju srpstvo, ili ovi sa odvajanjem vojvodine. Valjda ima neka sredina?
Ne shvatam kako ste tako nerealni? Izvinjavam se što napadam, ali stvarno niste realni. Tako da nam se crno piše sa svima vama.
"Ima previše vozila ljudi koji ne mogu da ih priušte. Auto nije pravo, nije obavezan, već obaveza. "
Upravo tako, 100% tačno. Ovo pričam 20 godina, a svake godine je situacija sve očajnija. Ljudi su umislili da imaju "ustavom garantovano pravo" da voze automobil. Ne, nemate. Ali mi svi imamo ustavom garantovano pravo da udišemo čist vazduh i da se PEŠKE bezbedno krećemo. To je osnova. Ako to vaše kante skinute s prese nama onemogućavaju, onda te kante skinute s prese moraju da se hitno uklone.
Da ne bude zabune, ja sam vozač i ne vozim kantu skinutu s prese. To šta ljudi voze nema previše veze sa tim koliko novca imaju, ali ima veze sa totalnim bolenjem međunožja za sve ostale sugrađane, ali i za održavanje bilo koje imovine. Da nije tako, ne bi 2/3 države izgledalo kao zapuštena čerga.
Srbistan vam je gurnuo ruku u vas šlajpik preko vaseg starog auta,cisto da uzmu nesto dzidze sa atestima,akcizama i ostalim izmisljenim troskovima. Eno u drugom clanku vas obavestavaju da platite porez ! Zato uvek ponavljam,kad navijate za srbistan,samo se setite ovog sta vam rade !!! Resenje je Republika Vojvodina
A sa druge strane, zašto bi smo kupovali novo vozilo, ako se ovo dobro održava, ako je ispravno,i novije vozilo može biti nesipravno .
Problem odlaganja otpada je sve veći , i kad se sa te strane gleda, da li je sve ukupno , za sve nas, baš dobro da svakih nekoliko godina bacamo i kupujemo novo. To se odnosi na sve krupnije stvari, konzumerizam, potrošnja, kupuj svako malo novo.......bacaj. Da li je za okolinu i ljude veći problem izduvni gasovi ili otpad,deponije koje zagađuju vodu i zemju, hranu....
Naravno nije upitno da vozila moraju biti bezbedna i održavana bila ona stara ili nova.
Parkinga nema ni za jedna.
Vazno je da se svojevremeno digla frka kako tehnicki pregledi moraju da postanu rigorozni, kako ce se meriti izduvni gasovi i sve ostalo, dok se nisu podigle cene na 7000 din a sad kao i pre, sve i svako prolazi na tehnickom. Ovde je samo cilj, opljackati ovaj narod gde god se moze i tacka.
Pošto prosečan auto,kamion,autobus ili kombi potroši 0,2l goriva više na 100 pređenih km zbog upaljenih svetala (po danu)izračunajte sami koliko se na godišnjem nivou potroši više goriva t.j.koliko taj zakon šteti ljudima.
jel to racunaju prosek kad se kupi vozilo il koliko se poseduje, oko sebe nevidim mladje vozilo, jeste ima ih Al na kredita a bez duznickog robovanja samo 20 god starosti su vozila, kada min Plata bude 1500e mozda tada i krenemo da mislimo na ekologiju, do tada prezivljavanje tj reciklaza do smrti postojanja auto parka
Problem je standard. Vozili bi ljudi nov(ij)a vozila, no problem su visoke cene osnovnih životnih potreba, a o cenama vozila ne bih ni diskutovao. No to nije samo jedan problem. Drugi veliki problem je, ocenio bih pre svega u glavi, a ne u novčaniku. Održavanje vozila. Na taj problem utiče i standard, ali ne u tolikoj meri koliko ljudska percepcija (deder to malko samo da prođem tehnički, pa ćemo videti). Takvim razmišljanjem i dolazimo do toga da imamo krševe na ulicama koji kad dođu do toga da treba da se srede i kako propisi zahtevaju i da budu baš bezbedni za vožnju, a bez da su redovno održavani onda kad treba, za takva vozila treba izdvojiti sredstva koja mogu biti veća čak i od njihove vrednosti, pa se ljudi hvataju za glavu. Kada se to bude promenilo, problem neće predstavljati ni vozila stara 20-30 godina.
Prosečan gradjanin nema novca za novije vozilo i krpi ono sto ima jer danas auto nije luksuz već potreba! Ako zaista država želi da očisti stara vozila mora da ukine uvoz starih auto dok vlasnike istih subvenionise sa 50% ucesca dok bi ostali deo vlasnici placali na 10 godina pod uslovom da ih te rate ne dovedu u Socijalnu ugroženost!!! Takvih gradjana je 65% i više koji imaju primanja od 40 do 70 hiljada dinara i sve ostalo bi bila ucena i prinuda od strane države kao prazna priča!!!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U Novom Sadu prosečno vozilo staro 16 godina, najčešći modeli "golf" i "pasat"
Autor: Danas
Novi Sad
•13.02.2023.
•07:50 > 11:05
Komentari 22
Torbica
MileMi
Map
Vladan
Nema potrebe za odvajanjem, sama će Srbija propasti. Kad se oslobodimo srbijanja, nema veze u kojoj ćemo državi živeti.
Odvajanje
13.02.2023 • 10:08
Toliko ovde ima loših lokalnih ljudi, da bi od Republike Vojvodine sam ostao Vojvodistan... I to još mali, sa malo stanovnika. I falilo bi mu resursa, pošto život nije samo proizvodnja hrane.
Ne zna se ko je gori, ovi što forsiraju srpstvo, ili ovi sa odvajanjem vojvodine. Valjda ima neka sredina?
Ne shvatam kako ste tako nerealni? Izvinjavam se što napadam, ali stvarno niste realni. Tako da nam se crno piše sa svima vama.
@Vozač
Upravo tako, 100% tačno. Ovo pričam 20 godina, a svake godine je situacija sve očajnija. Ljudi su umislili da imaju "ustavom garantovano pravo" da voze automobil. Ne, nemate. Ali mi svi imamo ustavom garantovano pravo da udišemo čist vazduh i da se PEŠKE bezbedno krećemo. To je osnova. Ako to vaše kante skinute s prese nama onemogućavaju, onda te kante skinute s prese moraju da se hitno uklone.
Da ne bude zabune, ja sam vozač i ne vozim kantu skinutu s prese. To šta ljudi voze nema previše veze sa tim koliko novca imaju, ali ima veze sa totalnim bolenjem međunožja za sve ostale sugrađane, ali i za održavanje bilo koje imovine. Da nije tako, ne bi 2/3 države izgledalo kao zapuštena čerga.
Dejan
Sabahudin
nema
Problem odlaganja otpada je sve veći , i kad se sa te strane gleda, da li je sve ukupno , za sve nas, baš dobro da svakih nekoliko godina bacamo i kupujemo novo. To se odnosi na sve krupnije stvari, konzumerizam, potrošnja, kupuj svako malo novo.......bacaj. Da li je za okolinu i ljude veći problem izduvni gasovi ili otpad,deponije koje zagađuju vodu i zemju, hranu....
Naravno nije upitno da vozila moraju biti bezbedna i održavana bila ona stara ili nova.
Parkinga nema ni za jedna.
Vlada
Комша
Mr.M
Dukki
Jaa
Gari
KE-KS
Dd
alex
Fujoslav
Vozač
Zemara
Biciklista
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H